گچ میکرونیزه ، ارائه سطح نهایی با کیفیت بالا

پایه اصلی تولید گچ میکرونیزه همان گچ مخصوص سفید کاری است و همانگونه‌که از نامش پیداست دارای دانه بندی میکرومتری می باشد. این گچ به دلیل دانه بندی ریز تر نسبت به گچ سفید کاری، سطح نهایی بهتری ارائه می دهد.گچ میکرونیزه

گچ میکرونیزه
مراحل تولید گچ میکرونیزه

روش تولید این گچ همانند تولید گچ سفید کاری است با این تفاوت که در تولید این گچ دستگاهی به نام سپراتور یا جدا کننده مورد استفاده قرا می گیرد.
عملکرد این دستگاه به این شکل است که با توجه به کالیبراسیون آن، دانه های گچی تا اندازه خاص می توانند از میان پرده های آن عبور کنند و سایر دانه ها برای خرد شدن به آسیاب برگردانده می شوند.پرده های سپراتور دارای فاصله ی خاصی هستند.هرچه این فاصله کمتر باشد محصول خروجی داری دانه بندی ریز تری خواهد بود.
استاندار مش 200 است و برای اینکه بخواهیم این محصول در رنج مش 200 دسته بندی شود نباید دانه بندی درشت تر از 165 میکرون داشته باشد. در این صورت می توان مطمئن بود دانه بندی گچ در این سطح کاملا یکنواخت است و پس از گچ کاری سطح صاف و یک دستی خواهیم داشت.

روش نگه داری گچ میکرونیزه در انبار

معمولا این گچ ها را بر روی پالت های چوبی و پلاستیکی قرار می دهند.اگر در محیط بسته ای باشند که تهویه استاندارد ندارند باید یک متر از هم و از دیوار فاصله داشته باشند تا هوا از میان گچ ها جریان داشته باشد.

در مناطق شرجی و مرطوب بهتر است این گچ بیشتر از 2 ماه انبار نشود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *